Помоћ деци са инвалидитетом
ПРОЈЕКАТ
ПОМОЋ ДЕЦИ И МЛАДИМ ОСОБАМА СА
ИНВАЛИДИТЕТОМ – СТАНДАРДИЗАЦИЈА АКТИВНОСТИ
Компоненте:
1. Активности са децом у складу са процењеним потребама корисника и локалне заједнице;
2. Активности са родитељима и члановима породице;
3. Социо – инклузивне активности;
4. Успостављање сарадње са локалним партнерима
5. Локални медији и презентација пројекта
АКТИВНОСТИ СА ДЕЦОМ СА ИНВАЛИДИТЕТОМ
КОЈА СУ УКЉУЧЕНА У ОБРАЗОВНИ СИСТЕМ
а. СПЕЦИФИЧНИ ЦИЉ
Инклузија деце са инвалидитетом у образовни систем и ширу друштвену заједницу, обезбеђење услова за савладавање школског градива из критичних предмета и успешан прелазак у следећи разред, као и стимулација развоја вештина неопходних за адекватно праћење школског градива.
б. КЉУЧНЕ АКТИВНОСТИ
Кључне активости са децом са инвалидитетом која су укључена у образовни систем имају за циљ инклузију деце у ширу друштвену заједницу, подстицање мотивације за редовно похађање школе, стимулацију развоја одређених вештина неопходних за праћење школског градива као и креативно осмишљавање њиховог слободног времена.
Активности се организују као:
помоћ у савладавању школског градива из критичних предмета;
помоћ у изради домаћих задатака;
радно –окупационе радионице;
радионице за стимулацију развоја перцепције, когниције и орјентације и сл.
ц. ПАРАМЕТРИ СТАНДАРДА ЗА АКТИВНОСТИ СА ДЕЦОМ СА ИНВАЛИДИТЕТОМ
КОЈА СУ УКЉУЧЕНА У ОБРАЗОВНИ СИСТЕМ
Величина групе: од 10 до 15 по сараднику/термину у зависности од степена примарног инвалидитета
Динамика рада: 2 x недељно по 3х
Методе и технике рада: Рад у групи и индивидуални рад, аудио – визуелне методе, интерактивна метода , демонстративна
Компетенције реализатора: дефектолог, професор разредне наставе, волонтери Црвеног крста – асистент реализатора радионица