ПОЗИВ за подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности – НАБАВКА ХРАНЕ

На основу чланова 55. ст.1. тачка 2, 57. и 60 ст.1. тачка 2. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012)

ЦРВЕНИ   КРСТ  У  ПАРАЋИНУ

објављује

П О З И В

                    за подношење понуда у поступку јавне набавке  мале  вредности

  1. Предмет  јавне  набавке  мале  вредности  је   НАБАВКА  ХРАНЕ  за  потребе Народне кухиње и Вртића за децу осиромашених родитеља Црвеног крата Параћин, редни   број  52-16-2

Ознака из општег речника набавке –    ОРН: 15000000 Храна

2. Право учешћа имају сви заинтересовани понуђачи регистровани за предметну делатност који испуњавају обавезне услове за учешће у поступку из члана 75 Закона о јавним набавкама, а испуњење ових услова дужни су да докажу писаном Изјавом датим под пуном материјалном и кривичном одговорношћу,  потписаном и  овереном печатом одговорног лица.

3. Понуђач подноси понуду у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара,  а наручилац ће на коверти односно кутији у којој се понуда налази обележити  време пријема и евидентирати  број и датум понуде према редоследу приспећа.

4. Понуда се подноси непосредно или путем поште   до  _17. 02. 2014. године, до 12,00 часова на адресу Црвени крст Параћин, ул. Крагујевачка бр.4, 35250 Параћин са назнаком „Понуда за набавку добара-НАБАВКА ХРАНЕ, редни бр. 52-16-2 НЕ ОТВАРАТИ,  а на полеђини коверте назначити пун назив и адресу понуђача, телефон и факс понуђача, као и име и презиме овлашћеног лица за контакт.

 5. Рок за подношење понуда је 8 ( осам ) дана од дана објављивања позива за подношења понуда на Порталу  јавних  набавки.

Уколико рок истиче у дан који је нерадан ( субота или недеља ) или у дан државног празника, као последњи дан сматраће се први следећи радни дан до 12 часова.

6. Благовременом понудом се сматра понуда која стигне наручиоцу најкасније последњег дана наведеног рока ОДНОСНО најкасније до 17. 02. 2014.  године, до 12,00  часова).

7. Понуда се подноси на српском језику.

8. Вредност у понуди мора бити исказана у динарима, без ПДВ-а и са ПДВ-ом

9. Одлука о додели уговора ће се донети на основу критеријума – најнижа понуђена цена

10. Рок важења понуда не може бити краћи од  90 дана од дана отварања понуда.

11. Отварање благовремено приспелих понуда обавиће се јавно, у присуству овлашћених представника  понуђача, у року од 30 минута од истека времена за подношење понуда,                у  просторијама Црвеног крста  Параћин.

12. Отварању понуда могу присуствовати сва заинтересована лица, а овлашћени представници понуђача дужни су да поднесу овлашћење за учешће у поступку и могу активно учествовати у поступку отварања понуда. Овлашћење мора бити потписано, оверено и да садржи број и датум.

13. Комуникација се у поступку јавне набавке и у вези са обављањем послова јавних набавки одвија писаним путем, односно путем поште, електронске поште: paracin@redcross.org.rs или факсом број 035 / 563 279 ; 570 092. Особа за контакт: Слободан Ђорђевић , тел  035 – 569 161,  моб. тел: 060 0 563 279

14. Одлука о додели уговора биће донета најдуже у року од 10 дана од дана јавног отварања понуда. Наведену одлуку наручилац ће доставити свим подносиоцима понуда  у року од 3 дана од дана њеног доношења.

 

ЦРВЕНИ   КРСТ 

ПАРАЋИН

нема коментара

Оставите коментар

Морате бити пријавњени да би остаили коментар